ЗВАРОТЫ ГРАМАДЗЯН І ПРАДСТАЎНІКОЎ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ
У Рэспубліцы Беларусь прыняты шэраг нарматыўных актаў, мэта якіх прадаставіць гарантыі грамадзянам для звароту ў дзяржаўныя органы.
Права грамадзян на зварот - адно з найбольш важных канстытуцыйных правоў. У артыкуле 40 Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь прадугледжана, што кожны мае права накіроўваць асабістыя і калектыўныя звароты ў дзяржаўныя органы. Дзяржаўныя органы, а таксама службовыя асобы абавязаны разгледзець зварот і даць адказ па сутнасці ў вызначаны законам тэрмін. Адмова ад разгляду павінна быць пісьмова матываваная.
Падача электроннага звароту ў ААТ "Гомельскі вінаробны завод" і атрыманне на яго адказу ажыццяўляецца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.
Для падачы электроннага звароту неабходна перайсці па спасылцы: https://обращения.бел
Заканадаўства аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб:
Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006г. (у рэдакцыі Указа №135 ад 23 сакавіка 2015г.) №2
Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011г. №300-3
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007г. №498
У адпаведнасці з Законам зварот у ААТ "Гомельскі вінаробны завод" можа быць ажыццёўлены ў пісьмовай, электроннай або вуснай форме.
Звароты павінны адпавядаць патрабаванням статей 12 и 25 Закона «Об обращениях граждан и юридических лиц».
Электронныя звароты могуць быць накіраваны праз запаўненне формы ў спецыяльнай рубрыцыhttps://обращения.бел
Пісьмовыя і электронныя звароты разглядаюцца не пазней за 15 каляндарных дзён з дня наступнага за днём іх рэгістрацыі, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.
В соответствии со статьей 14 Закона «Об обращении граждан и юридических лиц» пры адсутнасці ў зваротах якіх-небудзь рэкамендацый, патрабаванняў, хадайніцтваў, паведамленняў аб парушэнні актаў заканадаўства, недахопах у рабоце арганізацый або пры наяўнасці ў іх толькі падзякі такія звароты прымаюцца да ведама і адказы на іх не накіроўваюцца.
Палітыка прыватнасці (палітыка апрацоўкі персанальных даных)